Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar "De Cascade". Meer weten? Ontdek meer
Bart
19 jun 2026 om 19:03
lekker, goed verpakt :)
Thomas
1 jun 2026 om 21:06
Bestel hier vaak, dit keer was de patat bijna rauw en had geen satésaus bij me patat terwel het wel op de bon stond.
Raffaella
22 mei 2026 om 22:07
was 20 minuten te vroeg
Henriëtte
4 mei 2026 om 20:06
smaakte goed, nette bezorger, mooi op tijd.
Sandra
30 apr 2026 om 2:59
smaakt altijd goed g
Roel
13 apr 2026 om 21:22
Eten niet lekker, patat leek gebakken in oud vet. Kipsate droog. Kroket was oke. Kaassouflee ook niet lekker. Wel snelle bezorging.
Bert
21 mrt 2026 om 20:07
eten was perfect alleen de pinda saus die we er bij hadden besteld zat er helaas niet bij
Marina
20 mrt 2026 om 22:06
bezorger was 15 min te laat en het eten was koud.
Petra
20 mrt 2026 om 20:11
smaakte goed alleen moesten we meer dan een uur wachten op ons eten